DU KAN GRÅTA MITT PÅ GATAN, MEN JAG GLÖMMER ALDRIG BORT VAD DU GJORT

Halluu!
Jag är rätt kass på att blogga på helgerna, men de är väl så det är. Har liksom lite mer saker att göra då än på vardagarna. Valborg trodde vi skulle sluta med filmkväll faktiskt, men nä, vi styrde lite fest hemma hos Elin och Marie istället då. Vart riktigt trevligt faktiskt!
Igår var jag till Ockelbo och kollade in skissen på min tatuering! Den är hur nice som helst, tycker jag i alla fall! Men ska ändra lite på den dock. Ny tid bokade jag, så den 26e maj kommer den göras!
Sitter och lyssnar på Veronica Maggio - Satan i gatan, asbra låt. Lyssna på den om ni inte gjort det!
Btw, här är skissen på min tattooo!

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0