SAY WHATEVER YOU HAVE TO SAY, I WON'T JUDGE YOU. BE WHOEVER YOU HAVE TO BE, I'LL STAND BY YOU

Härliga webbcam bilder är ju alltid nice. Men ah, älska att jag ser ut som fan.
Jajjamän, håller på och lagar mat nu. Chicken bites och ris. Fanns inge bacon hemma så man lär la försöka göra nått annat liksom.
Ska dra till lager 157 om en stund också, kommer bli fint dä! Är sugen på att hitta nå snyggt!
Nä, nu ska jag käka min mat och kolla på big brother! Hörshej!

Dom små, små orden
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

hejsan du, har en liten fråga till dig, jo, har du lust att byta gästinlägg? alltså om jag kan få gästblogga i din blogg & du i min? :) isf så kan du väl kika in min blogg och kolla om de är nåt för dig och sedan skicka ett mail med text + eventuell bilder så kan jag slänga ihop ett inlägg av det & så skickar jag tillbaka det jag vill att du ska skriva + bild? :) - [email protected]



vore kul, hoppas du är intresserad :) kram/robinhood

2011-03-01 @ 15:12:20
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0