GIVE MY GUN AWAY WHEN IT'S LOADED, IF YOU DON'T SHOOT IT HOW AM I SUPPOSED TO HOLD IT?

Godmorgon! Idag gick jag upp så pass tidigit innan skolan att jag hann äta frukost och nu blogga till och med. Skönt att inte stressa känner jag. Man hinner ju fan piggna till rätt mycket ju.
Har ingen aning om hur länge vi blir i skolan idag men de blir nog ett par timmar i alla fall om vi ska få någonting gjort.
Jag vet fan inte vad jag ska ha på mig idag.. Känns som jag har inte har några kläder alls! Speciellt byxor liksom?! Vart tog dom vägen? No idea!
Äääh, får väl gräva i garderoben och se om jag hittar något för nu ska jag fixa mig och sen gå till bussen! Slänger nog upp fler inlägg under dagen!
PÖSSHEJ.

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0