MITT 2010!

Ah, eftersom jag inte har så mycket på hjärtat nuförtiden så tänkte jag göra en liten årsresumé av 2010, visst fan säger man så? Ja, jag gör't i alla fall! (Ibland finns det bilder till saker och ting, ibland inte, okej?)

JANUARI
Helt ärligt. Vafan gjorde jag i januari? Gick i skolan en hel del, när det behövdes liksom. Spenderade alldeles för mycket cash på öl och trevligheter. Var nog en jävligt kluven människa vid denna tidpunkt, i think. Kort och gott, gick i skolan, spenderade mycket tid med Elin och drack för mycket öl, typ.
FEBRUARI
Ah, återigen, skola, skola, skola. Det kommer skrivas på varje månad, typ. I alla fall. Jag och Henrik gjorde slut. Började umgås ännu mer med Elin och hennes vänner. Det var awesome. Låg hemma sjuk jävligt mycket också.
MARS
Typ månaden jag väntat på sen jag vet inte när, men för länge i alla fall. Jag och Johan drog in till Gävle, såg Kent, bästa på länge. Var skoltrött som fan. Men ah, tid spenderades ju i skolan anyway. Helgerna bestod av slösande av pengar på öl och utgångar.
APRIL
Okej, ärligt, vad fan gjorde jag i april? Inte ett skit eller? Hm. Jag kommer fan i mig inte ihåg. Vi skippar nog den månaden för det verkar jag ha gjort. Jo, jag började plugga på distans i skolan fram till augusti!
MAJ
Jag har egentligen inga bra minnen från maj månad. Mitt eget fel. Men i alla fall. Firade Lina som fyllde 21, fest såklrt. Var på en del partyn med Lina och Johanna. Det försvann ju lika snabbt som det börjar om ni hajar vad jag menar. Och återigen, tid fördrevs med Elin och company, gött! Ah, gjorde ju lite skolarbeten här och där med.
JUNI
Jag, Elin och Gabriella. Vi har oslagbara, ungefär. Men det försvann det också, tyvärr. Men vi umgicks seriöst 24/7 jag vet inte hur länge. Men det var awesome. Gjorde allt ihop i stort sett.
Var rätt jobblös denna sommar så chillade järnet. Hade vinkväll med Lina. Hängde även på tant grön då och då.
Undra om jag inte var en sväng till Degerfors också?

JULI
Jag införskaffade min kära iPhone, bästa köp ever typ! Jag, Elin, Gabriella, Emil, Thomas, Ellner och Maria drog på Arvikafestivalen! Såg massa bra band, drack en del öl och bara chillade, eller, försökte i alla fall!
Jobbade även typ, två dagar på get away rock festival i Gävle, sög balle btw.
Här förändrades jävligt mycket i mitt liv faktiskt. Ah, det gjorde det, på både gott och ont.
AUGUSTI
Hade en helt awesome kväll med Lina och Ida! Blev en del vin och trevligheter. Och ångesten inför skolan började ju komma här kan man säga. Kände nästan att jag ville hoppa av ett tag. Men i alla fall. Umgicks mycket med mina kära vänner hela dagarna. Gjorde en del fula saker liksom. Så det ska vara. Hade även mysig grillkväll med Dina och Elin i Högbo. Dina fyllde 20, det firade vi rejält, bara hon och jag! Mer säger jag inte.
Jag och Gabriella drog till Ockelbo på nå tattig grej. Men vi drack öl i alla fall.
SEPTEMBER
Jag, Gabriella och Thomas åkte till Göteborg för att hälsa på Emil! Det var helt okej kul. Kunde vart rockigare! Vi lärde i alla fall oss att kapsa, sooft!
Jag och Gabriella drog även till Uppsala för att checka in deras butiker. Umgicks också en del med Elin och company som vanligt liksom. Pallrade mig iväg till skolan när jag behövde.
OKTOBER
Denna månad var jag väl inte i skolan allt för mycket. Återigen, när det behövdes. Jag, min syster och mammi började även träna lite grann. Gick jävligt bra i ungefär 2månader framåt. Min mammi fyllde år, besök av mormor&pekka blidde det. Jag började även att umgås lite mer med fina Niclas. Mh. Elin fyllde 20, det firades såklart också.
NOVEMBER
Jag fyllde 21år. Inget märkvärdigt. Tog hål i örat. Levde jävligt fattigt, var pank fan hela jävla tiden. Ah vafan gjorde jag mer? Gick i skolan. Träffade alla awesome människor jag känner osvosv ni fattar. Vi drack öl, hängde, kollade på film o grejer ni vet. Sooft. Jag och David hittade btw en rolig kan man kalla det annons i skolan? Ah.
DECEMBER
Jag klippte, eller, rakade av håret mitt på sidan, var dags för det liksom. Åkte en sväng till Karlskoga, firade jul osv där liksom.
Bakade pepparkakor hemma hos Gabriella. Sladdade med Elin's nya golf. En massa häng i Elin, Marie och Malins nya lägenhet liksom. Helt fantastiskt.
Firade nyår med att käka tacos hemma hos mig med Gabriella. Drog vidare till Veronica och sedan till Emil och träffade en massa folk och drack öl kvällen lång!
Kort och gott. Har varit ett rätt bra år om jag ska vara ärlig! Både bra och dåliga saker har hänt, men är väl så det är liksom! Aja, godnatt!

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0