DU SPELAR FÖR MITT LAG, ETT PROFFS PÅ RÄTT POSITION

Mh, eftersom jag inte kan sova och är jävligt uttråkad så blir det en sån här booring lista.
ÄRLIGHET;
Ditt äldsta hångel? eeeh, 23?
Hur många har du varit riktigt kär i? egentligen, en person.
Vad tycker du om kärlek? kan vara jävligt fint. men också riktig pain in the ass.
När kramade du någon sist? ja, de gjorde jag idag.
Saknar du någon speciell person? ja, de gör jag faktiskt.
Har du svårt för att bli kär? svårt och svårt, men lite grann i alla fall.
När kysste/hånglade du med någon sist? ja, de gjorde jag ju idag också.
Ångrar du det? nope, de gör jag inte.
Är du singel? jajjamen!
När fick du senast en komplimang? idag, livet är gött.
Har du hånglat med någon av samma kön? inte hånglat, men pussat. det är ju en skillnad.
HAR DU NÅGONSIN;
Varit medvetslös? nej, de har jag inte.
Hånglat med nån riktigt ful? haha ja!
Hånglat med fler än 5pers? eeeh, jo, de har man ju gjort.
Hånglat med mer än 2pers på en kväll? det tror jag då inte.
Gjort något riktigt dumt? ja, det har jag, men nämner det inte.
Gjort något du verkligen ångrar? ja, det också.
Varit nykter på en nyårsafton? ja, flera gånger.
Åkt ambulans? nä, inte det.
Gjort något olagligt? det har väl alla.
Blivit polisanmäld? nej, ordentlig, höhö. not.
Fått din mamma att gråta? inte vad jag vet, hoppas inte det i alla fall!
Slagit ner någon? nej, håller inte på med sånt.
Skämts över dig själv? ja, flera gånger om!
Sagt jag älskar dig och menat det? ja, det har jag.
Tar du droger? Nope, aldrig gjort och kommer aldrig göra.
Dricker du? Jajjamen! Varje dag!
Vilka kläder sover du i? Oftast bara en liite för stor tisha och trosor.
Vad hatar du verkligen? hm.. jag kommer fan inte på nåt nu?
Varit kär? ja, verkligen!
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? haha ja, i mina yngre dar skulle jag gissa på.
Är du ensam nu? ja, på mitt rum i alla fall.
Vill du gifta dig? nej, de vill jag inte.
Vill du ha barn? ja, men inte än på ett tag!
SENASTE PERSONEN SOM;
Sov i din säng? eeeh, jag själv?
Såg dig gråta? de var så längesen så jag kommer inte ihåg?
Fick dig att gråta? samma där, vet inte ju.
Du delade en cigg med? det måste ha varit med elin det.
Gick på bio med? hm, undra om de var jenny.
Skällde på dig? säkert mamma..
DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU;
Gråtit? nej, det har jag inte.
Kramat någon? ja, mys.
Pussat någon? ja, mys.
Köpt någonting? ja, det har jag gjort.
Sjungit? haha ja, hoppas ingen hörde mig.
Saknat någon? ja, tyvärr.
Haft sex? eeeeh, okejdå.
Varit full? nope!

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0