FOR AS LONG AS I'VE GOT YOU I'LL BE ALLRIGHT

Eeeeeh, ja, vad skulle jag skriva? Jo, kanske att jag är vaken och har varit det i ungefär 3timmar eller något sånt. Jag har hunnit äta frukost, sökt 2 jobb, provat mina nya jeans och kollat på facebook. Viktigt. Mina jeans är btw asfina, bara så ni vet. Jag kanske lägger upp en bild inom snar framtid om ni har tur.
I alla fall! Ska fixa mig iordning lite grann, ska åka till Gabbi och flytta över grejerna till nya lyan. Fyfan vad jobbigt det kommer bli, blir min motion för det här året! Skämt.
Aja, later kanske då!

Dom små, små orden
Postat av: sara

sv: tack :D

2011-02-07 @ 17:54:16
URL: http://whataboutsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0