I WOULD DO ANYTHING FOR LOVE BUT I WON'T DO THAT

Godmorgon, typ!
Har varit vaken sen kl 10 idag ungefär men klev inte upp förrän rätt nyligen. Bästa som finns är nog att bara ligga och dra sig på morgonen, speciellt med världens bästa kille bredvid sig.
Ja, vad händer idag då? Jo, jag ska kanske träffa Jenny, hon är i Sandviken så förhoppningsvis ska jag möta upp henne, sen ikväll ska jag jobba 23-02, orkar verkligen inte men, jag behöver cashen faktiskt.

Ska betala in första hyran idag också tror jag, spännande! Får nog nycklarna nästa vecka då skulle jag tippa på! Har även fått en del nya jobbpass så det känns skönt att jag kommer få några fler timmar i december också. Goodie!
Nä, nu ska man väl roa sig med någonting annat. Btw, ska försöka slänga in lite bilder då och då.

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0