I GOT A NEW LIFE YOU WOULD HARDLY RECOGNIZE ME I'M SO GLAD HOW COULD A PERSON LIKE ME CARE FOR YOU

Idag är en väldigt bra dag, tycker jag i alla fall.
Min fina pojk kom hem idag efter att ha jobbat i Norge i 10 dagar. Det kändes som en alldeles för lång tid utan honom. Så på min agenda idag har det bara stått att jag ska umgås med honom heeeela dagen! Nu sitter han dock och spelar lite lol och jag är hungrig som en gris, vi ska snart gå och köpa pizza från torggrillen tror jag. Sen ska vi gå till affären och köpa massa götta. Jäkla bra dag alltså.

Men imorgon får jag se om det kanske blir nå jobb, sånt man inte vet. Ska i alla fall också träffa Elin! Nu är det fett dåligt med bilder igen men nu kan jag faktiskt skylla på att jag har packat ner kameran i en kartong. Kommer upp om någon vecka, typ.
Hörshej.

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0