YOU KEEP ON TALKING BUT IT MAKES NO SENSE AT ALL

Ja, men hallå fooolket! Eller ja, typ. Har vart sjukt dålig på att blogga på senaste tiden. Men nu har jag ett litet sug efter det igen! Plus att jag äntligen laddat batterierna i kameran och fotat lite grann, tycker inte alls att det blir lika bra som förr när man höll på men jaja. Beställde hem en bouncer idag till min blixt också. Så då ska det bli mer foton!
Sitter och redigerar lite bilder i Photoshop som jag äntligen tagit tag och installerat om. Men snart ska jag ta bilen ner på stan och hämta hit Niclas, yeey!
Har btw varit och jobbat på mitt nya jobb idag typ! Har två veckors provanställning, funkar det bra får jag fortsätta, hooopppas!!
Japp, gick ut i trädgården och fotade blommor!
Jag älskar Photoshop. Den här halvfula bilden på mig vart i stort sett kolsvart från början, haha.


Det här består min kväll av! Dator, popcorn, bok, vatten och såklart kära iPhonen!

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0