THE REASON I LOVE YOU IS YOU BEING YOU JUST YOU

Hallå folk, typ! Blir ett litet sent kvällsinlägg skulle man väl kunna säga. Jag sitter hemma hos min fina Niclas och väntar på att han ska komma hem, är astrött egentligen för att sitta uppe, men skitsamma. I värsta fall somnar jag väl på soffan, haha!
Anyways! Har varit med Elin hela kvällen, gick iväg till Ludde och kollade in hans nya lägenhet och kikade på en film, Source code blev det. Har ni inte sett den så borde ni verkligen göra det!
Sitter förövrigt och kollar på dealextreme.com - kanske världens bästa sida, typ?! Jag och Niclas ska beställa saker därifrån, men jag fick order av honom att inte köpa fööör mycket. Så okej, de blir inte så.

Hm, ja, det känns som om jag skulle kunna sitta och skriva hur mycket som helst just nu! Jag känner att just nu, på väldigt länge så mår jag sjukt bra! Det är en sån härlig känsla tycker jag! Det enda som saknas nu är nog en rejäl inkomst som gör att jag kan flytta hemifrån, det skulle vara pricken över i:et! Men som sagt, jag jobbar på det. Allt går inte på en gång, man måste ju börja i en ände.
Men jag hoppas innerligt att jag får fortsätta på Custice AB efter nästa vecka. Så då är det en start på någonting i alla fall.
Nej okej, det är nog ingen som sitter och läser allt det här ändå, men det struntar jag i. Det är bara så skönt att få skriva av sig lite ibland. Har förövrigt hittat en sjukt snygg pluska (plånbok) som jag vill införskaffa mig! Hur fan använder man Payson liksom? Äh, får checka it out!

Godnatt nu hörrni och ha en fin natt och kommande dag, tyyyp! För de vet jag att jag garanterat kommer ha!


Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0