I LIKE MY MONEY RIGHT WHERE I CAN SE THEM HANGING IN MY CLOSET

Gookväll typ! Sitter hemma hos Niclas och kikar lite på Breaking news som det heter va? Think so.
Anyway, idag har jag jobbat förövrigt! 13-17 och JÄÄÄÄKLAR vad bra det gick idag!! Eftersom chefen satt lite krav på mig och Mathilda i fredags så kände vi att nej, på måndag då jäklar köttar vi! Precis vad vi gjorde! Våran chef vill att vi ska ligga på minst 4 intervjuer per dag, dvs 1 intervju i timmen! Jag hade sånt flow så jag drog in hela 7 stycken(!!) Är det mesta jag haft under tiden jag jobbat där så jag gick hem och kände mig sjukt nöjd! Imorgon och resten av veckan hoppas jag att det funkar lika bra! Vill verkligen jobba kvar där, hur kul som helst!

I alla fall, vad ska jag skriva mer? Känns dock som att jag alltid skriver samma saker i bloggen, haha! Inser dock faktiskt att jag verkligen borde börja fotografera en massa igen, saknar't! Var ju lite duktig en period i alla fall. Måste bara hitta inspirationen.

Nää, nu ska jag kika vidare på Breaking news, äta lite godis om inte Niclas käkat upp allt, haha! Skriver mer imorgon! PUSS.

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0