HEJ JAG KAN INTE SOVA JAG VÄNTAR PÅ MIN SÖTA POJKE SOM INTE KOMMER NÅGON GÅNG MEN SNART SÅ DÅ KAN JAG SOVA HAHA

När jag inte har något bättre för mig.

Tio saker

1. Har du ett par kondomer hemma? Nope, faktiskt inte.
2. Vem var den senaste du pussade? Min söta lilla Niclas.
3. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? Don't know? Men en del.
4. Gillar du nån nu? Oooja!
5. Vad gjorde du inatt? Sov, vaknade, sov, vaknade..
6. Kan du prata med dina vänner om allt? Inte med alla, men med vissa, men jag gör det inte.
7. Har du varit gravid? Nej!
8. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? Haha nej! Hade skrattat och blivit rädd.
9. Choklad eller glass? Choklad!
10. Klackskor eller gymnastikskor? Om gymnastikskor menas som sneakers så väljer jag det.

Nio saker
1. Bor du - Sandviken
2. Hårfärg - Brun typ
3. Längd - 160 cm
4. Frisyr - Långt, snelugg, sidecut
5. Ögonfärg - Blågröngråa
6. Skostorlek - 36/37
7. Humör - Trött men glad
8. Stil - Den är awesome! Nä men, haha! Lite streeeet kanske.
9. Har du syskon? - Ja, två systrar

Åtta saker
1. Har du nånsin varit kär? - Ja, absolut!
2. Tror du på kärlek? - Jorå, de gör jag väl!
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - Ja, det har man ju tyvärr
4. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Ja, tyvärr
5. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - Nope! Inget sånt!
6. Tror du på kärlek vid första ögonkasstet? - Nej, de gör jag faktiskt inte
7. Har du nånsin haft sex? - Ja!
8. Har du nånsin gått ute och hållt hand men någon du gillat? Haha ja?

Fem saker
1. Har du någonsin pratat med polisen? - Ja, men dom har varit trevliga, oftast
2. Sover du helst själv eller med någon? - Sova med någon, tycker inte om att sova själv
3. Skulle du vilja resa iväg? - Jaaaaaa! Nu på en gång!
4. Har du nånsin sovit tillsammans med någon du tyckt om? - Jaa! Bäst det!
5. Har du nånsin gjort något du ångrar? - För många gånger..

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0