TIME TO MOVE ON?

Mh, sällan man är vaken så jävla sent. Orkar inte. Min kropp känns fan helt cpig. Den är lite ur balans just nu och har nog vart det den senaste veckan också. Som om jag inte vet vad det beror på, jodå. Men vad ska man göra? Går inte att bara ignorera skiten, även om jag önskar att jag på något sätt kunde det.
Känns som om saker och ting tar emot lite just nu, som sagt. Jag vet inte ens varför jag skriver det här, kommer antagligen ta bort inlägget imorgon när man är på lite bättre humör. På nätterna tänker jag alldeles för mycket, inte alls bra.
Ska vänta på att nya big brother avsnittet kommer ut så ska jag kolla på det.
om jag kunde, skulle jag spola tillbaka tiden.

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0