JAG VAKNAR INTILL DIG MED SPRITSMAK I MUNNEN, JAG VAKNAR AV VÄRMEN MEN JAG ÄR ISKALL

Nä, nu har det blivit lite väl dåligt uppdaterat här men jag har faktiskt inte riktigt haft tid att blogga någonting. Eftersom vädret har varit mer än nice så orkar man ju inte riktigt sitta hemma framför datorn.
Helgen bestod av brännboll, öl, härligt sällskap, grilla och så utgång. Körde även några kompisar till och från Gävle i torsdags, lite schysst måste man ju vara liksom.
Sitter just nu hemma hos Niclas men ska när som helst ta bilen och åka hem. Ingen aning om vad jag ska roa mig med. Undra om det inte va så att jag och Ida planerat in en filmkväll idag? Hm, måste kolla upp det!
Nä, nu ska jag röra mig hemåt! Höörs!

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0