man måste dö några gånger innan man kan leva

Jag är rätt glad, faktiskt. Jag fick hem min klänning till nyår idag. Okej, jag hade inte checkat brevlådan när jag skrev inlägget tidigare. Så det gjorde mig på riktigt bra humör. Den satt faktiskt fint. Men den var lite för stor vid brösten men det är väl så det är ibland! I don't have big boobs. Haha!
Jaja, enda som gjorde mig lite lack var ju att jag hade sönder skorna, wtf liksom? Dragkedjan paja. Men jag fixa det lite för tillfället. Får lämna in dom senare!
Aja, jävligt tråkiga inlägg jag skriver nu alltså, men är fanimig lite rastlös. Imorgon ska jag klippa mig. Impuls bokade en klipptid.
Laater, maybe!

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0