Dag 5 - Vad är kärlek?


Bild lånad från weheartit.com

Vad är kärlek?
Är en jävla bra fråga faktiskt. För det vet jag inte själv. Eller, jag vet såklart vad kärlek är för mig men as you know så varierar det ju helt och hållet från person till person.
Men i alla fall.
Jag kan inte riktigt sätta ord på vad det egentligen betyder. Men det jag vet är i alla fall att det är någonting fint och som dyker upp när man minst anar det. När det gäller kärlek så är det alltid ärlighet som varar längst, även om sanningen ibland kan vara hård.

Kärlek för mig, är mina vänner, min familj och den dagen en snygg kille finns i livet mitt kommer han nog också finnas under den kategorin.


Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0